,

Tekken 8 – [PlayStation 5]

175.00

קטגוריות: ,

TEKKEN 8, הכניסה החדשה לסדרת TEKKEN האגדית, מביאה את הקרב לדור חדש!
TEKKEN 8 ממשיך את הסאגה הטראגית של קו הדם של מישימה והקרבות המרעיפים בין אב ובנו. לאחר שהביס את אביו הייהאצ’י מישימה, קאזויה ממשיך במאבקו על שליטה עולמית ומשתמש בכוחות של תאגיד G כדי לנהל מלחמה נגד העולם. ג’ין נאלץ להתמודד חזיתית עם גורלו כאשר הוא מתאחד עם אמו האבודה ומנסה לעצור את שלטון האימה של אביו קאזויה.

חווה את הפרק הבא של הסיפור הארוך ביותר עם 32 לוחמים ייחודיים שעוצבו מחדש, ושלוט במערכת ה”Heat” החדשה לגמרי כדי להשמיד את היריבים שלך. תהנה מגרפיקה בנאמנות גבוהה המיועדת לדור החדש של החומרה כדי לתאר כל רגע של השפעה ומהלכי על אגרסיביים.

עם מגוון תוכן לשחקן יחיד, כמו מצב Arcade Quest החדש לגמרי ומערכת מקיפה להתאמה אישית של דמויות ואווטאר, TEKKEN 8 מספק את החוויה המרגשת ביותר עד כה.

תכונות עיקריות
לוחם לדור חדש – 32 לוחמים יתנגשו ב-Tekken 8! הדמויות החדשות והחוזרות מתוארות בצורה מדהימה בדגמי דמויות מפורטים ביותר שנבנו מהיסוד – עם כל טיפת זיעה ומבנה שרירי לחוויה כובשת. הסגל כולל לוחמים איקוניים כמו פול פיניקס, קינג, מרשל לאו ונינה וויליאמס, ורייבן חוזר, לאחר שהיה חלק מהסיפור של Tekken 6 לפני 15 שנה! ג’ון קאזמה חוזרת לסיפור לראשונה מזה 25 שנה מאז היעלמותה ב-Tekken 2, וטקן 8 מציגה גם דמות פרואנית חדשה, Azucena! שחקנים יכולים לאתגר את יריביהם על פני 16 שלבי לחימה עם הרס אינטנסיבי ומרכיבי במה אינטראקטיביים.
משחק חדש, יריבות חדשה – TEKKEN 8 ממשיך את הסאגה הטרגית של קווי הדם של מישימה וקזמה והטינה שלהם בין אב ובנו. בפרק האחרון הזה, ג’ין קאזמה ינסה להתריס מול גורלו כשהוא מתמודד עם אביו, קאזויה מישימה, שגורם למלחמה ולהרס ברחבי העולם. בנוסף לעלילה הראשית, שנעה בין קטעים ברמת הוליווד לקרבות על הגג, פרקי דמות נפרדים מספקים יותר תובנה לגבי הסיפורים האישיים של כל דמות.
משחק חדש ומרגש – TEKKEN 8 יציג משחקיות חדשה ומלהיבה המתמקדת בטקטיקות “אגרסיביות”. תוך שמירה על זהות משחק הלחימה הייחודית של TEKKEN, המשחק מציע הן לשחקנים והן לצופים את החוויה המרגשת ביותר בסדרה עד כה, עם התקפות מרגשות ומרעישות מסך וסביבות שהן דינמיות והן ניתנות להרס. הפרק האחרון בסדרה מציג מכניקת משחק חדשה לגמרי בשם “מערכת החום”, המעניקה לשחקנים את היכולת להשתמש באגרסיביות כטקטיקה ולשלב התקפות התקפיות בסגנון המשחק שלהם, עם מהלכים מיוחדים ויכולות אופי המבוססות על המאפיינים הייחודיים של כל שחקן. מבוסס אופי. קלאסיקות כמו “Rage Arts” ומהלכי החתימה והשילובים של הסדרה חוזרים גם הם ב-TEKKEN 8.
Arcade Quest – המצב החדש לשחקן יחיד “Arcade Quest” מאפשר לשחקנים ליצור אווטאר משלהם ולהביס את יריביהם במגוון ארקייד. מצב זה משמש כהקדמה למשחקיות של TEKKEN 8, ומאפשר לשחקנים לצבור ידע בסיסי, ללמוד טכניקות מעשיות וליהנות מקו עלילה ייחודי ומקרבות שונים ממשחקים רגילים. ככל שהגיבור גדל ומתמודד עם יריבים חזקים יותר ויותר, גם אתה גדל! פתח את הנעילה של פריטי התאמה אישית לדמויות ואווטרים שניתן לשחק בהם תוך כדי התקדמות בסיפור.
מיועד להתאמה אישית – עם מגוון אפשרויות התאמה אישית לדמויות הניתנות להפעלה, אווטרים, אלמנטים של HUD ומוזיקה, שחקנים יכולים להתאים את החוויה שלהם להעדפות האישיות שלהם. יש יותר חופש באפשרויות התאמה אישית מאי פעם לדמויות שניתן לשחק בהן.
מגוון אפשרויות התאמה אישית כגון “גוף מלא”, “ראש”, “משקפי מגן”, “פלג גוף עליון” ו”פלג גוף תחתון”, “נעליים” ושני סוגי אביזרים זמינים ועוד הרבה יותר! שנה באופן דינמי את הצבע של כל חלק וכן את הגודל והמיקום של האביזרים.
התאמה אישית של אווטאר היא אלמנט חדש שהוצג ב-TEKKEN 8. ניתן להתאים אישית אווטרים ולהשתמש במצבים כגון Arcade Quest.
התאמה אישית של שחקן מאפשרת לשחקנים לערוך כותרות, מודעות, כרטיסי שחקן ועוד. תיבת הנגינה מאפשרת למשתמש לשנות את מוזיקת ​​הרקע.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Tekken 8 – [PlayStation 5]”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן