,

Wild Card Football – [PlayStation 5]

99.00

קטגוריות: ,

Wild Card Football הוא משחק כדורגל מזדמן מהנה בסגנון ארקייד עם משחק קבוצתי 7 על 7 ו-Wild Cards ייחודיים שיכולים להפוך את המשחק בין רגע עם חיזוקים ויכולות שבירת כללים.

עם חוקים יעילים, קבוצות ותלבושות הניתנות להתאמה אישית, שחקנים מקצועיים אותנטיים ומהלכים בומבסטיים, אתה יכול להוכיח את עצמך במצבי יחיד ומרובי משתתפים כשאתה משתמש בכרטיסי פרא שמגדירים מחדש את ז’אנר הכדורגל ומשחררים אקשן מוגזם.

מאפיינים:
צור את קבוצת החלומות שלך – בחר מתוך מאות שחקנים מקצועיים בסגנון Playgrounds המרענן וצור את הצוות האולטימטיבי 7v7. הילחם במגוון אתגרים ואירועים כדי לפתוח שחקנים חדשים ותגמולים מרגשים אחרים.
שחקו בכרטיסי הבר שלכם – השתמשו ביותר מ-150 קלפים פראיים כדי להפוך את גאות המשחק לטובתכם. השתמש במהלכים מיוחדים כדי לבנות חומות או להפוך לבלתי נראים, לשפר את הנתונים הסטטיסטיים של הקבוצה שלך ברגע המכריע או להיות שובר החוקים ולשנות לחלוטין את כללי המשחק.
הפוך לאלוף – הוכיח את כישוריך במצב עונה לשחקן יחיד, טפס לראש טבלת ה-Leaderboard במשחק מרובה משתתפים מקוון עם משחק צולב מוחלט, או אתגר את חבריך במשחק מרובה משתתפים מקומי.
התאם אישית את המשחק שלך – התאם אישית את הלוגו, החולצות והצבעים של הקבוצה שלך, בחר את האצטדיון הביתי שלך וצור ספרי משחק ייחודיים וחפיסות כרטיס פראי כדי לשכלל את האסטרטגיה שלך.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Wild Card Football – [PlayStation 5]”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן