Middle-earth: Shadow of War ps4

49.00

קטגוריה:

הצעה בלעדית של WALMART! קבל את Middle Earth: Shadow of War Controller Shield שלך עם הצעה בלעדית זו! מגנים הם כיסויים נשלפים עבור הבקר שלך המגובים בטכנולוגיית דבק מ-3M! טבלו את עצמכם במלחמה האפית על הארץ התיכונה כשאתם מתעמתים עם אדון האופל סאורון והטבעות שלו. צור טבעת של כוח כדי לשלוט באויבים שלך ולפקד על העוקבים שלך בזמן שאתה חווה סיפור ייחודי ואישי שהועלה לחיים על ידי מערכת Nemesis עטורת הפרסים. לך מאחורי קווי האויב כדי לגבש את הצבא שלך, לכבוש מבצרים ולשלוט במורדור מבפנים. התנסו כיצד מערכת Nemesis עטורת הפרסים יוצרת סיפורים אישיים ייחודיים עם כל אויב ועוקב, והתעמת עם מלוא הכוח של אדון האופל סאורון והטבעות שלו בסיפור החדש והאפי הזה של הארץ התיכונה. ב-Middle-earth™: Shadow of War™, שום דבר לא יישכח.
הזמינו מראש עכשיו כדי לקבל ארבעה אלופי ORC אגדיים וחרבת שליטה אפית בלעדית.

סיפור מונומנטלי: טבלו את עצמכם בקנה המידה האפי של הארץ התיכונה כשאתם יוצרים טבעת חדשה ומצורים מבצרים אפיים כדי להתמודד מול אדון האופל ונאזגול.

מערכת NEMESIS התפתחה: חווה עולם עשיר ואישי יותר מלא בטיפוסי אויב חדשים, אישיות חזקה יותר וסיפורים עמוקים יותר – כל מי שעומד מולו יכול כעת להתפתח מחייל שפל לאדון אדיר, אויב אישי או בעל ברית.

הפוך את מורדור נגד סאורון: עבור אל מאחורי קווי האויב והשתמש באסטרטגיה, ערמומיות או כוח גס כדי לכבוש את המבצרים של סאורון ולהפנות אותם נגדו.

חוות דעת

אין עדיין חוות דעת.

היה הראשון לכתוב סקירה “Middle-earth: Shadow of War ps4”

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

דילוג לתוכן